K bry

Heeeeeeeeej bloggen!
Dagen började med att jag.......*damdamdmadmadmdma*..............försov mig!!! Men min snälla mor gav mig frukost på sängen och skjussa mig till skolan, tur att jag har henne!  Sen hade vi 2 alkohol lektioner och sen var det time for lunch. SOft! Det var sjömansbiff så jag typ......kräktes. FYFAN VAD VIDRIGT! Men jag och Dessi drog till Älvsjö kondis och fikade istället, hihi. Pratade lite med min kära barndomsvän om lite allt och inget. Måste bara tillägga att vi tänker typ EXAKT likadant!!!! Helt sjukt, kändes som hon pratade för min hjärna liksom...höhö. Sen bar det av mot ungdomenshus för en lektion där, kollade på "hipp hipp hora" och pratade lite. Såg filmen när jag var typ tio, haha. Men tog verkligen åt mig av filmen...haha började nästan gråta på slutet liksom......tönt jag är. Men är det bara jag som har svårt att komma över en film när man har kollat på den? Direkt när en film är slut så tänker jag vaaaaafan händer. Typ tillbaka till livet igen? Hahaha, tänker alltid på filmen lååångt efter..man kommer ju verkligen in i filmer ibland! Förstår ni vad jag menar...?

Jaja, nu är det snart dags för UNG OCH FUCKING BORTSKÄMD! Höres latero /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0