Just SAyINg

Hej bloggen! Vaknade 8.20 idag pga en sak....trevligt! Kunde inte somna om, så la mig ute i soffan och kollade typ sånna här tråkiga morgonprogram på ettan och fyran. Sen keka jag frukost osvosvosv!
Igår gick jag och la mig rätt tidigt, hade migräääääään igeeeeeen wiiiiiiie. UUSch. På tal om sova, jag har kommit på en sak...jag klarar inte av att sova ensam. Eller jag gör det, men då tar det ungefär 2 timmar för mig att somna. Jag är så jäkla rädd när jag sover ensam, jag vet inte varför.....men när jag sover med kompisar, somnar jag typ direkt. Men det är inte för att jag är tröttare då (för vi är ju uppe längre), för jag kan verkligen vara S-V-I-N trött när jag sover ensam, men somnar ändå inte...sjukt jobbigt. :(

Börjar också få lite dåliga vibbar från vissa människor, falska vibbar...känns inte bra.
Ska i alla fall gå och duscha nu, sen ska jag köpa dom sista julklapparna med Sara. Pussssssss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0