Just chilling with my friends

Jag leeeeeeeeeeeeever. Mer eller mindre..
Gud, har nog aldrig någonsin lidit så mycket i hela mitt liv som igår...det slår "Hoffmaestro kvällen" håååååårt. Herregud, kände samma smärta, i över ett dygn, kunde inte sova, inte gå...FYFAN! Lyckades sova två timmar på dagen, fast vaknade en gång i kvarten av att det gjorde så fruktansvärt ont. Sen under kvällen gick det över lite, lyckades somna vid tolv och sov hela natten..så jävla skönt. Vaknade vid nio imorse, hade liiiiite ont vilket jag har haft ungefär hela dagen. Har pluggat liteeeee och sådär, det behövdes..hehe. Sen orkade jag inte stanna inne längre, så jag drog till Sofii och träffade mina kompisar som verkligen hade saknat mig! :D:D:D not. Vi käka pizza...inte så bra för min mage, har bara käkat fil och blåbärsoppa dessa dagar haha. Men känner inte att jag är hungrig, även fast jag är det.......................jaja. Där vare myyys i alla fall. Gick runt där med Sofias värmekudde på magen, haha. Men när jag var där gjorde det inte lika ont som under dagen, fick tänka på annat liksom...:) Men nu gör det dock lite ont...hummmm :(

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra...måste i alla fall plugga mycket i helgen, matteprov på tisdag och jag har inte ens räknat dom kapitlen som ska vara med...hahahhaa. ÅHHHH VARFÖR ÄR JAG SÅÅÅÅ DUM FÖR!?!? Läraren har haft jävligt stor press på oss, så jag har liksom hoppat över ca 6 avsnitt och ba; JAAAA jag ligger där man ska hihiih duktig tjej jag räknar på. Bra Hanna, jättebra! Men nu ska jag fan kämpa det sista....snart är det jullov, wiiiieeeee. Puss och godnatt! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0