jag älskar er

För sex år sen så var ju det en tsunami i thailand området. tre familjer till oss var där och blev drabbade. Våra grannar och även kompisar till vår familj var där. Det var fem personer, men bara en överlevde. Iaf Victor då, som överlevde var med i en dokumentär om flodvågen på P3 igår, han berättade hur det var, om händelsen. Har suttit o lyssnat på den i en timme nu, tårarna bara rinner just nu! Fyfan vad hemskt att förlora hela sin famlij. Skulle inte orkat leva. Victor var tolv år när detta hända, han lillasyrra 7 tror jag och hans storebror runt 15 år har jag för mig. Asså fatta att vara där och se allt? alla döda människor? Han berättade även att dagen efter så gick det rykten om en till våg skulle komma, då var han på en på ett läger där många människor från här o var hade samlats. När han fick reda på detta tog han med sig en 6årig lite flicka från Holland eller Tyskland (dom var med varandra på lägret) och sprang upp mot djungeln. Han sa att flickan påminde jättemycket om han lillasyster, Sara. Dom övernattade i djungeln med djur fällor osv. Åhhh bara gråter nu!!!!!!

Ville bara skriva av mig lite... inte bara detta har hänt idag heller...godnatt! /sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0