Idag är det Tors dag, grattis Tor :)

Haha klockren bild, visste inte om att jag var katt....


Heeej alla glada!
Här sitter jag med Sara och hänger lite vid mitt skrivbord..heheh. Har precis snackat i tele med hennes blivande och smsat med lite glada människor och planerat...hahaha kul man kan ha! Käkade middag för en stund sen också, kyckling, pommes och ädelostsås ÅHHH gott. Ikväll ska vi bara chilla och kolla Victorias Secret fashion show! Och tagga inför imorgon också......NOT. Haha fan vad ledsen jag blir när alla skriver hur kul dom ska ha, men vadå...familjen funkar ju också. Sara kommer förhoppningsvis hem till mig och joinar min familjefest!
Har inte mer att säga....ha en bra kväll, puss och kram! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0