hottttttttt


snygg vän

Hej blogggi! Min uppdatering har varit baaaadbadbad! Men jag kan berätta lite om dagarna!
Torsdag: efter skolan drog jag o tess iväg till liljeholmen som ni vet, jul shoppa, åt middag. sen efter det så drog vi till svartis där Joe från BOUNCE vaaaa, asssnice! Drog hem, dushca o titta på gossipgirl!
Fredag: Vid nio åkte jag och Louise in till Rigoletto för att se pressvisning av Änglagård, trejde gången gillt. Vi såg den för vi har skoltidning som elevensval (något jag ångrar). Den var faksitkt helt OK. Vid tolv åkte vi till skolan igen. Vi såg klart Holes på eng och den var riktigt bra!
Efter plugget drog jag, siri, tess o johanna hem till tess, färga hennes hår, drack te osv. Jag drog hem, åt asgod middag. göttttttttt. Sen vid halv nio tog jag bussen till tess igen där jos och siri redan var. Dom hade pratat om bio så vi fick skjuts till heron och såg HP, fatta inte så mkt.....sov en liten stund...fast bara tio min typ :D hahaha.
Kom hem och soomna vid 1 ungefär.
cred till er som orkat läsa! <33333333333333333333333

Idag då? Vakna vi elva, gjorde frukost, satte på datan, la mig i sängen med frukosten och såg på gossipgirl, vilket jag gör nu också! Efter avsnittet ska jag till Sara (ovan) och chillla! vi hörs senare! PUSS<3 /S

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad ful :S just saying....

2010-12-18 @ 14:55:40
Postat av: Anonym

nej sjukt snygg!!!!!!!

2010-12-18 @ 18:05:12
Postat av: Anonym

omg nummer babby???

2010-12-18 @ 18:05:45
Postat av: Anonym

walla kär på gud

2010-12-18 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0