Hey babe



Heeeeej vänner! Idag vaknade jag kvart i elva och hade då försovit mig, skulle nämligen vara i stan med Melinda elva hehe. Meeeeen jag langade en seg rush och sedan var vi iväg! Sprang in på Zara för att checka om den jackan jag har kollat på var på rea - DET VAR DEN! ÅHhhhhhhhh älskar den, så fin! Så jag var lycklig resten av shoppingturen, fick inte migrän eller något hihi. Sen sprang fortsätte vi leta efter en nyårsklänning till Melinda, hon drar till Italien imorgon och ska på typ väääärsta feta nyårsfekken. Ohh tjejen har typ problem, hitta 10305060 klänningar och ingen skulle hon ha! Sen joinade Sofia och Sara oss, då fick Sara dra iväg med Melinda för att hitta den perfekta klänningen, orkade inte med henne..hehe.

Det slutade i alla fall med att Melinda hittade en sjukt snygg klänning som passade henne asbra och jag kom hem med denna jacka och 2 bhar och 2 trosor, jag är feta nöjd. Kan ju inte spendera alla pengar på en och samma dag, hehe. Puss /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0