Hejsan


Zlänger upp ännu en egobild på mig själv...........

Hey bitcheeees! Vilken seg dag, men bryr mig inte så mycket för på jullovet ska man ju köööööööraa bahhhhhhhh! Förmodligen helt ensam eftersom 99% av mina vänner drar iväg, kult! Men i alla fall, har hängt med Melinda och ätit......hehe. Sen har vi inte gjort så mycket mer, mami hämtade mig och seeeeen åt vi indiskt, sjuuuuukt gott! Pappa är ute och röjer med sina kompisar..........hmmmmmm. Så har checkat Robinson med mamma och brorsorna, käkat chips och annat gott! Ska kolla lite runt här på Inter-net på julklappar, har inte köpt en enda...brabrabrbarbbrabr! Ska göra det på måndag..promise. Puss /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0