Hejhopp gummi vadå????????



Hejsan hejsan, ligger i sängen och ska egentligen sova. Men väldigt ovärt känner jag, ska ändå till gamla stan imorgon med skolan så behöver inte koncentrera mig imorgon.......hahahahhaha. Jaaaaaaa Sofia har ju princip berättat om hela min dag, efter vi var i Farsta drog jag hem, åt nudlar, tvätta bort sminket, satte på mig mjukisar (<3<3<3<3) och glodde tv. zZOft. Har inte mycket mer att säga, ska försöka få alla julklappar klara imorgon. Köpte lite till mina två bröder idag, örhängen haha, köpte även till min mami...fast vill köpa mer till henne, för det är hon värd!
Nu ska jag glo lite i datorn o sedan sovaaaaaaa, pussssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0