HANNAS SVAR

Postat av: häst

favoritmat? affär? program? Låt just nu? Svar: Kött, pommes och beanässås <3, Bikbok och program....asså helt ärligt kollar jag inte så mycket på tv men tylösand i mitt hjärta, helt klart.

Postat av: ANONYM

En fråga till båda, vem var ni kära/gillade mycke senast??? // ANONYYYYM
Svar: Hahahhaha assååå hade du verkligen skrivit det öppet i en blogg? Inte jag iaf ;)


Postat av: Amanda

Vilken vinter plagg är ett måste i år?

Svar: .......shit asså jag vet faktiskt inte..känns som min klädstil dör när det blir vinter, haha. Men feta koftor är ju alltid nice...höga stövlar är grymt snyggt och pälskrage på jackan är snyggt också!

Postat av: Karl-bertil

Vart bor ni?
Svar: Tjaaaaaaaa Karl-bertil, jag bor i Älvsjö!

Postat av: ANONYM_CHEy (inte johanna)

Vilken är eran snyggaste ven? (förutom mejjj)
Eran härligast vän? (förutom mig)
Svar: Tjobrä Johanna (ja, jag vet att det är du..). Min snyggaste vän (förutom du) kan jag faktiskt inte svara på, fick ju inte välja dig :(
Och den härligaste, JÄTTEÄRLIGT SÄGER JAG DETTA att det inte går att svara på faktiskt..alla mina kompisar är fan RIKTIGT JÄVLA HÄRLIGA!!!!! Men om man verkligen måste, verkligen, så är det Sofia (förutom du då..).

Postat av: Anonyma Sara

Vad är det bästa ni vet med att vara kompis med sara aski?(HIHIHIIIIHH) för att hon är så snäll vaaa?
Svar: Nej, det bästa med dig är att åka ferrari på sommaren HIHHIHI! (Älskar dig)

Postat av:

vad önskar ni er i julklapp?
Svar: Förut var den en ipod touch som var först på listan..men ångrade mig. Ska kirra en jävligt flashig mobil när jag fyller 15 i april istället! Men nu är det vågtång, webcam och presentkort på topshop bla!

Postat av: aoo

era smink / sköhetsprodukter ?
Svar: Jadu...vet inte riktigt vad du vill få fram med denna fråga men kan säga såhär; Jag använder mig av ID's mineralpuder, ID's concealer (AMEN HUR STAVAS DET DÅ??????), ID's rouge (???), Maxfactor mascara, eyeliner och ögonbrynspenna oftast!
Skönhetsprodukter: Neutrogenas scrub och ansiktsvatten, ansiktskräm från CCS, bodymist från VS (<3333), bodylotion fr Nivea......thats my favorites!

Postat av: lisa

era bästa hår tips?
Svar: Jag tvättar håret varannan dag, sen går det inte..haha. Men man ska tvätta håret så lite man kan, det är bra.......tydligen. Sen så fönar jag ALDRIG mitt hår, eller ja kanske en gång i månaden. Jag plattar/lockar typ högst 5 gånger i månaden. Däremot så borstar jag mitt hår mellan varje lektion i skolan (HAHA) för det blir jättejättejättelätt trassligt, så använder mig av en bredkam som inte sliter på håret så mycket...hihi. Så det är väl så jag tar hand om mitt hår, lite inpackning då&då. Sen kan jag rekomendera att INTE färga håret brunt och skaffa inte löss :)))))))))))))))

Postat av: cooltjej_97 som är gsnska bra på fotboll och rider

vem e du?
Svar: Hej cooltjej_97, du är säkert jättebra på fotboll! Jag heter Hanna, jag är 14 år och bor i Älvsjö med mina tre småbrorsor och mina två fina päron! :) Jag spelar fotboll........ehhhhhhh.................aa det är jag.

Postat av: matilda :))

Samma frågor till båda ;D

Favorit film? Due date!
Favorit serie? Ingen haha
Favorit färg? ......svart på kläder iaf..
Favorit årstid? Sommar
Favorit kille? Henke, lätttt.....
Favorit låt? Just nu, Grenade med Bruno Mars
Favorit artist? Bruno baby <333
Favorit ämne? Hummmmm, har inget men Svenska då...
Favorit sport? Curling!
Favorit kompis? Sofiii
Favorit dag? Fredag!
Favorit land? Hahahahhah nu frågar du tjejen som endast har vart i Spanien och Danmark :)))))
Favorit mat? Samma som långt där uppe!
Favorit djur? Haha..jag gillar inte djur...
Favorit sida? Hum?
Favorit tidning? Typ......SOLO?
Favorit blogg? Läser rätt många men har ingen favorit...
Favorit ställe? Här jag sitter nu, på min stol i mitt rum framför datorn.
Favorit kläder? Mina svarta jeanstights och min söta blus!

Postat av: tesss
are you a girl or something ?!
Svar: Due date <3333333

Postat av: elin
vad gör ni innan ni går/åker till skolan?
vilka bloggar läser ni?
kram :)
Svar: Hejsan Elin! Innan jag går till skolan så kämpar jag mig upp ur sängen, klär på mig, sminkar mig och äter jävligt fort eftersom jag försover mig princip varje dag.........:) Sen går jag oftast till skolan..med mina egna ben.... :/ 
Jag läser Kenzas, Kissie, Paow, Sara Tjulander, My Blomquist, Beautyfreaks och massa små älvsjö bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0