GRATTIS BROR!



Heeeeeej! Idag är det ingen vanlig dag, utan det är min brors födelsedag! Grattis till honom!!!! Tro mig, han kommer krossa måååånga hjärtan...råsnygg är han. Just saying!

Igååååår gjorde vi det där som Sofia sa osvosvosv. Slog också in alla mina julklappar, eller nästan...har inte köpt till min ena bror än!!!!!!!! shIT PANIC PANICCCCCCCCC. Ska åka och köpa en bok snart..heheh. Men för att berätta en rätt rolig grej, så är det så att jag har köpt 5 par örhängen till 2 av mina brorsor, men har slagit in dom i jääättestora kartonger...hhahahhaha jag är SÅÅÅÅ elak! Dom kommer bli jätteledsna, men life's a bitch och det måste jag ju lära dom!

Nu ska jag duscha och sen kommer farmor hit, då ska vi äta kladdkaka. Mumssssss. Puss och kram /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0