FUck hamster..(du är inte ens värd att bli kallad ditt namn) Du är luft för mig, nobody.

Idag har vart en rätt så trevlig dag. Började den med att äta frukost en kvart innan jag började, ye stress wiiiieee. Men vi hade bild och hon tar ingen sen ankomst så..hehe. I alla fall, sen sista lektionen hade jag prov..det gick helt okej.....heh.
Jaaaaaaamen i alla fall, kom hem tidigare och har bara gjort iiiiiingenting. Ska göra min matteläxa snart.....är så jävla trött så det kommer fan inte gå. Varför är jag så dålig i matte? :( Livet hade vart så mycket enklare om jag var bra...buhu.
Eftersom jag inte har så mycket att berätta så kan jag dela med mig av ett hemskt minne från denna vecka;
Vaknade ca halv sju av att mammsen och två av mina brorsor stod bredvid o sa GOOOOOOOOOOOOOOODMOOOOOOOOOORGOOOOOOOOOOOOOON. Jag öppnade ögonen lite halvt o sa; Mmmmm heeeej. Dom stod kvar och garva så jag öppnade mina ögon, då såg jag en hamster typ tre cm från mitt ansikte. Jag skriiiiiiiiiiiiiiiker och dom står där och garvar, jag vänder mig om och börjar gråta. Hahaha asså inte lite, utan jag grina som fan! Mamma stod där helt chockad och frågade vad det var för fel, jag skrek att jag hatar dom osvosvosv och dom fortsätte garva. :( Så jävla taskiga, jag gillar verkligen inte djur och speciellt inte "våran" hamster...hahahah. Gissa om jag får höra mycket om den morgonen nu eller? Ska hämnas i alla fall......
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0