FRIDAY BABY, FRIIIIIDAY

Hej bloggen! DET ÄR FREEEEEEEDAG, WOOOHOOO! Känner mig helt slut i huvudet...typ död. Idaaaaaag låg jag kvar i sängen lite för länge (behöver inte ens skriva det längre, gör det hela jävla tiden) men fick skjuss av maaaaami! Men då hände en liten obehaglig sak. En av mina bröder skulle nämligen gå själv med några kompisar till skolan idag, men mamma skulle skjussa min andra lillebror till skolan så då passade hon ju på att kolla så han kom fram. Men då så träffade vi hans kompisar och dom sa att han aldrig hade kommit....då blev jag lite rädd kan man säga. Så jag och mamma fick gå ut och leta efter honom, då kom han jätteledsen på gatan för dom hade gått utan honom..stackarn. :( Men allt löste sig, vilken tur!!!!!
Seeeen så hade vi matte och sedan drog vi på Sim SM, det var rätt nice för det var SJUKT SNYGGA KILLAR DÄRAAAA, UTAN TRÖJOR YEYEYEEYEE SEXYYYY! Fan asså, vilka muskler!!!!!! Me like. Sen blev det pizza på lugano och sedan skola igen, hemkunskap - tvätt och städ. Fick skrapa bort tuggumi under borden, fresshhhhhh! Sen tog jag autobusen hem och nu sitter jag här!

Snart kommer Johanna och kanske Tess hit, dom är så himla snälla och ska vara barnvakt med mig, en fredag kväll som denna! Det uppskattar jag verkligen. :)))) Kärlek till dom! Ska nog lägga mig och blunda lite...puss /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0