:)


tre bra covers av bra killar!

GOD JUL PÅ ER! Min dag började med gröt och två paket på morgonen. Min farmor hade blivit magsjuk och min faster var sjuk så då blev det knas...vi skulle fira julen hos mina kusiner o faster + hennes sambo. Men det blev inställt, vi skulle vara hos familjen Lindström istället! Fullt upp blev det då haha. Duschade o fixade mig o så, åt lite julgodis osv. Vid tre kom mina kusiner och mn fasters kille (50+ hahahah) Vi öppna paket! Alltid lika kul. Det blev som jag hade trott, inte lika mycket som de andra åren...mina päron tycker det är svårt att köpa till mig nu hahahah. + att New York var som en liten present till hela familjen, köpte ju ganska mycket där också, men jag är nöjd! Fick en jätte gosig morgonrock med lite vollanger på, rosa/rött velour tyg från Bondelid! den hade jag önskat mig och ååååhh den är så fin o gosig hahah! Fick även en jacka, smycken, kläder, ring, skidsaker, lite pengar, en biljett till Michael Jackson Thriller musical! Ska bli najs att se! Ska även välja ut ett par Högtalare plus bas imorn. Det var nog det mesta tror jag! Fotar kankse lite senare...

Efter åt vi julmaat, var dock jättemätt pga att jag åt mängder av NKs choklad mint...så åt inte så mycket men men! Hade ont i huvet också...så jag gick till mitt rum, skypade med hanna och sen la jag mig i sängen o glodde Gossip girl. nice.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0