Du är så fin.



Den här älsklingen hittade jag i stan idag, O-M-G säger jag bara. Kärlek i första ögonkastet. Hade tyvärr inte tillräckligt med pengar för den idag, men till jul ska det bli den och jag. Du är så jävla fin ska du veta. <3

HEJ PÅ ER! Har precis ätit middag, grillad fläskfilé, potatisgratäng och vitlöksbröd. MUMSSS ELLER? Har pratat med mina päron att dom bör öppna resturang, dom gör så himla god mat...alltid!
Var somsagt i stan idag och skulle handla julklappar...detstovärre blev det bara till mig själv! Köpte inomhusskor till fotbollen och ett par andra skor, båda från stadium! Ska visa i bloggen sen...gjorde ett riktigt bra kap! Mina föräldrar brukar alltid langa sucken ni vet, när jag köper skor. Men idag tyckte dom att de var schnyggaaaaa!!! Bra jobbat Hanni! Riktigt bra pris också..

Ikväll ska jag hem till Saris och mysa! Ska nog börja fixa mig snart....ha en bra kväll! /Hanna

Visste ni att;
Sara är en väldigt generös vän! Hon är också väldigt ofta glad och sprallig...lite små töntig sådär! Men i vissa situationer är hon världens bitch...men alla har sina minussidor! Har samma humor som mig också..hööhöhöhöhöhh. Love her <3
Update: Skulle hälsa från Sara att hon är bitch när jag är det...det kan ju iofs stämma! Alla våra käraste har nog sett våra bitchfights.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0