BLONDIIIIIIE



Tjaa bitches! Var hemma från skolan idag, vaknade med väääääärldens migrän. :( Mådde skiiiiiit dåligt! Så jag fick somna om, hade ju bokat hos frisören idag och det vägrade jag missa....håret före skolan, det vet ni!

Gud vad nöjd jag är!!! I början var jag skit förbannad och skrek på min mamma för det var så jääävla fult. Färgen var helt ok då, men klippningen..omg ni skulle ha sätt! Hahahah men mamma lugnade ner mig och sa att jag skulle duscha och göra hårinpackning....och sen, voila! Har klippt ca 6 cm, det gjorde jag förra gången också. Det behövdes, är inte ens ledsen över att det är så kort..haha. Men däremot måste jag beställa hem massa hårprodukter nu, Lisa (frisören) sa precis vad jag behövde till mitt frizzzziga hår. Så ska göra det alldeles strax!

Nu måste jag fortsätta plugga..har pluggat JÄTTELITE denna vecka..och jag har haft jättemycket tid på mig. ILLA. Puss!!!!! /Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaa, så fint :)))

2010-12-08 @ 19:56:22
Postat av: Hanna

Tack sötis! :)

2010-12-08 @ 21:17:49
URL: http://dosguapas.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeaj, och jag går oxå i js ;))

2010-12-09 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0