Baby you are so ugly



Heeej readers!
Idag vaknade jag av att mitt alarm ringde halv tio, blev helt depp och tänkte "faaaaaaan neeeeeeeej inte skolaaaaaaa" MEN sen kom jag på att det var söndag! Wiiiie. Klockan 11 hade jag tänkt att åka med Saris och sola, men flyttade det till tolv, var sååå trött..haha. Så vi åkte och solade, det var jävligt skönt ska ni veta. Känner mig som en ny människa. Hahahaha neee ok nu gick jag över gränsen. I alla fall, sen så var vi hungriga så snälla, söta och rara Sara bjöd mig på Jensen's, jag sa ju att hon är generös!!!!! Jävligt gott var det. Sen drog vi hem, bråka lite med Sofia i telefonen (hhehehehhe).
Om ni vill veta lite random fakta så kan jag berätta att jag och Sofia ringde varandra fyra gånger på en timme idag. Vi pratade lite, la på, tio minuter senare ringer hon; Vad gör du????? HAHAH kul liv vi har. Hon brukar gömma sig för sin mamma när hon pratar med mig....förmodligen tycker hon att vi pratar i tele för mycket!

Snart ska jag träna....wiiiiii............PUSS /HAAANNNAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0