all of the lights




Tjenaaaaaaere! Alkohol vecka denna vecka....:) ganska så soft faktistk! Imorn börjar vi nio vid ungdomens hus, vi ska se film osv, sen efter det drar jag o josen o käkar ngnstans tror vi! Fisk i skolan, blööö.
Annars sitter jag o pratar med henke, planaerar inför lördag hahahahhaha! StorfixarnA. Senare ikväll ska jag iväg på födelsedags fika hos min kusse, grattis stefan BROR!

BTW, har två biljetter till IDOL genrepet på torsdag. MIn bloggkollega hanna? är du intrested???? Men bara kanske, kankse tar med mig en annan HAHAIHAIAHI. pusshej


Kommentarer
Postat av: elin

Sv; haha viiiist! älskar den :)

2010-12-06 @ 18:56:36
URL: http://nidrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0