24



Åhhh, vet seriöst inte hur många egopics jag har tagit denna kväll....jag skäms typ. Men jag har fått en webcam, wiiiiiiie. För två år sen fick jag en systemkamera, detta år fick jag en grym webcam och blev minst lika glad...haha! Den är helt awesome, HD och grejor vet ni!
Fick inte sådär jättemycket grejor, men är väldigt nöjd ändå! Wave maker från Björn Axén (ÄLSKAR DEN!!!), kläder, presentkort på Topshop, 1500 spänn, en sak till min dator som gör att den inte blir så jävla varm, 3 st hårdprodukter, ansiktsrengöringskit, bodylotion, trosor, sockor, morgonrock.... typ det tror jag!

Vi käkade vid halv två, hade inte ätit frulle så jag keka på vetni! Sedan chillade vi, sedan Kalle, sen vänta vi på tomten. Asså fyfan, var så jävla rädd..hahah. Jag fick höra att farmor skulle vara tomte i år, men när alla börja skrika "NU KOMMER TOMTEN" så står farmor i trappen. Så jag började leta efter vem det var som fattades, vem som var tomten. ALLA VAR DÄR! Hahahhahaha fyfan vad rädd jag var, en random gubbe kommer in i mitt hus liksom. Försökte se vem det var, kom på det efter ett bra tag. Det var en gubbe som jobbade på pappas verkstad förut, haha. Ärligt, såg ut som en liten sketunge....asså jag var rädd på riktigt HAHA. Ohhh störd jag är..

Sen kan jag passa på o säga att min brorsa blev GLAD för mitt paket. O-M-G, han sa tillochmed tack!!! Aldrig hänt förut! Dock sa den andra "Hanna är det här ett skämt eeller....?" men det struntar vi i!

Så slutsatsen på denna jul är helt enkelt lyckad och trevlig! En vit jul blev det också, det var ju mysigt! God jul kära readers! /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0