23

Asså vår statistik har blivit helt galen, varför människor, varför? Varför är ni så många? I like it!
Idag har jag inte tagit ett enda steg utanför huset..kom precis och tänka på det. Haha. Har firat bror och sådär...myspys. Har dock inte kirrat en julklapp till min andra brorsa, kommer förmodligen inte göra det heller...men har pratat med honom och han tycker det är okej, så det är väl bra! Han kommer förstås få en julklapp, antingen får han pengar imorgon eller så får han en efter jul!

Jaaa och imorgon är det ju då julafton. Tycker det är tråkigt faktiskt...att det är över sen liksom. Det går ju så jääävla fort! Det är ju liksom längtan till julafton som är rolig! Men ser fram emot maten imorgon, och julklapparna såklart haha..
Just nu smsar jag med käraste Henkipenki, gotta love him! Ska nog lägga mig i sängen och glo lite tv, är fan trötttttttttt. Om vi inte hörs imorgon så GOD JUL! Xoxo /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0